Openstaande vacature:
Laatst geupdate op: 13-04-2023
Ben jij in de afrondende fase van je Universitaire rechten studie? Fruytier Lawyers in Business heeft weer plek voor nieuwe student-stagiairs! Je draait gedurende twee maanden fulltime mee in de praktijk en bent onderdeel van het team. Je gaat mee naar zittingen, woont besprekingen bij, doet jurisprudentie- en literatuuronderzoek en helpt bij het opstellen van processtukken of adviezen. Daarnaast neem je deel aan activiteiten die wij regelmatig voor onze cliënten organiseren.
Geïnteresseerd? Stuur dan je motivatiebrief, met cv en cijferlijsten naar Koen Wanders (kwanders@flib.nl). Voor meer informatie kun je kijken op onze website www.flib.nl of telefonisch contact opnemen via 020 521 01 30.
Voor de uitbreiding van ons kantoor zijn wij op zoek naar een ambitieuze collega met een voltooide (of bijna voltooide stage) en tussen de 3 en 6 jaar ervaring als advocaat in het ondernemingsrecht. Ons kantoor bevindt zich in Amsterdam aan de rand van de stad, vlakbij station Sloterdijk.
Waarom hebben wij jou nodig?
Onze praktijk is zich al een tijdje aan het uitbreiden en wij hebben daarom ruimte voor een nieuwe collega. De ideale collega is niet alleen ambitieus, commercieel en zelfstandig, maar vindt het ook leuk om intensief met collega’s samen te werken.
Als je naast uitstekende kennis van het ondernemingsrecht ook nog affiniteit hebt met de m & a praktijk dan ben jij zeker degene die wij zoeken.
Wij bieden wij:
- Een dynamisch kantoor met een informele werksfeer, met ambitieuze en passievolle collega’s;
- Een goede work-life balance;
- een diverse en inclusieve werkplek;
- Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
- Een gevarieerde (inter)nationale praktijk;
- Een kantoor met weids uitzicht over de stad Amsterdam en toch goed met openbaar vervoer bereikbaar;
- Regelmatig borrels, leuke activiteiten en een jaarlijkse skitrip met alle collega’s.
Lijkt het je wat?
Stuur dan je CV en motivatiebrief naar lvanderweiden@flib.nl.
Wil je eerst meer weten?
Aarzel dan niet om te bellen met Myrddin van Westendorp (020-5210130). Hij vertelt je graag meer over de vacature. Vergeet ook niet om de rest van onze website te bezoeken dan krijg je een goed idee van onze activiteiten.
Bij Fruytier werken gedreven en talentvolle advocaten die juridische uitdagingen vertalen naar heldere oplossingen. Wij geloven in een praktische en ondernemende aanpak: geen onnodig ingewikkelde taal, maar advies en strategieën die écht werken voor onze cliënten. Onze advocaten combineren een stevige juridische basis met lef en creativiteit. Ze zijn altijd op zoek naar de beste route naar succes – binnen én buiten de rechtszaal. Diezelfde gedrevenheid en doortastendheid zoeken we ook in onze nieuwe office manager.
Past dit kantoor ook bij jou? Laat dan van je horen.
Overzicht van de functie
Als office manager maak je écht het verschil – voor ons kantoor, onze cliënten én de maatschappij. Met een frisse, vernieuwende blik zetten we ons in voor een toekomstbestendig juridisch speelveld. Ben jij creatief, ondernemend en gedreven om ons kantoor verder uit te bouwen? Dan krijg je bij ons alle ruimte om het anders te doen.
Onze office manager is verantwoordelijk voor het soepel en efficiënt laten verlopen van de dagelijkse kantooractiviteiten. Je hebt een sleutelrol in het ondersteunen van de bedrijfsvoering door administratieve, organisatorische en coördinerende taken op je te nemen. De office manager fungeert als het aanspreekpunt voor zowel interne als externe contacten.
Taken en verantwoordelijkheden
Kantoororganisatie: Je zorgt voor een goed georganiseerde en functionele kantooromgeving. Je onderhoudt contacten en contracten met leveranciers en onderhandelt over tarieven en diensten. Daarbij zorg je voor het (kosten)effectief laten verlopen van de kantooractiviteiten. Je ondersteunt het managementteam bij het opstellen, implementeren en naleven van kantoorbeleid en procedures. Maar ook door actief met creatieve en innovatieve ideeën te komen die ons kantoor verder helpen. Waar nodig ondersteun je het secretariaat. In deze rol ben je ook verantwoordelijk voor:
– de ICT-omgeving op kantoor, onderhoud je het contact met de ICT-partners en ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s voor computer, software en telefonie;
– alle diensten en voorzieningen die ondersteunend zijn aan het kantoor. Van schoonmaak tot koffie en alles daartussen. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor de gebouwbeheerder en onderhoud je het contact met de verhuurder van het kantoorpand.
Managementondersteuning: Je biedt ondersteuning aan de managing-partner van kantoor en het managementteam door middel van documentbeheer, en het voorbereiden van rapporten en presentaties.
HR: Je assisteert de managing-partner bij personeelszaken, zoals het bijhouden van verlofaanvragen, onboarding van nieuwe medewerkers en het organiseren van trainingsprogramma’s.
Events: Als office manager ben je de drijvende kracht bij het organiseer en coördineren van interne vergaderingen, trainingen, evenementen en natuurlijk de spil bij het organiseren van de kantooruitjes met jouw collega’s.
Wie ben jij?
- Enthousiast, gedreven en betrokken!
- Je heb relevante werkervaring als office manager of management assistent binnen de advocatuur of binnen de zakelijk dienstverlening.
- Het is een pré als je werkervaring hebt binnen de advocatuur.
- Idealiter ben je minimaal 4 dagen per week beschikbaar.
- Je bent sociaal vaardig en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.
- En natuurlijk ken je de MS Office-programma’s.
Ons aanbod
- Werken binnen een informeel team met fantastische en ambitieuze collega’s.
- Mooie werkplek met uitzicht over de Amsterdamse skyline.
- Een functie met veel verantwoordelijkheid als spil in onze organisatie met ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.
- Een competitief salaris.
- Daarnaast bieden wij een goed arbeidsvoorwaardenpakket met een pensioenregeling, reiskostenvergoeding, een uitgebreide gratis lunch en een jaarlijks ski-uitje naar Oostenrijk!
Interesse?
Spreekt deze rol je aan? Neem dan contact met ons op! Solliciteer door een e-mail te sturen aan Lauranne (lvanderweiden@flib.nl)
Nieuwe collega’s; ondernemende advocaten
Voor uitbreiding van onze dienstverlening zijn wij altijd op zoek naar getalenteerde advocaten. Naast onze vaste kern werken wij samen met specialisten die ons op tijdelijke basis komen versterken als zelfstandig partner en daarmee ons in staat stellen het palet van onze juridische dienstverlening uit te breiden.
Wil je weten wat jouw mogelijkheden zijn voor samenwerking in of met ons kantoor? Bel (020-5210130) of mail dan met Myrddin van Westendorp voor meer informatie.
Benieuwd naar je collega’s?
Ben je ook benieuwd naar jouw toekomstige collega’s? Bekijk hieronder dan een van onze filmpjes over de Fruytier bedrijfscultuur en ontdek hoe wij ter werk gaan
